lørdag 26. mai 2012

For varmt.

Jeg sitter nå i skyggen under et partytelt og kjenner vinden blåse i nakken. Solen farger huden min selvom jeg ikke sitter direkte i den, som gjør dette øyeblikket perfekt. Men når vinden stanser, blir det helt klart for varmt. 30 grader i skyggen uten vind skulle ikke vært lov.


Jeg er nok en av de personene som synes våren er bedre enn sommeren. Jeg har egentlig aldri likt for sterk sol og høy varme. Insekter som svermer rundt og blek hud som aldri får farge er heller ingen favoritt. Men smaken er vel som baken, og takk gud for det. Men ikke misforstå. Det er alikvel noe avslappende med sommeren. Som f.eks. når temperaturen er litt høyere enn perfekt, og alt bare er helt stille. Eller når man går barbeint på stranden og sanden er så varm at det brenner under føttene. Eller om man har gått en lang tur ute i varmen og endelig kommer hjem og kan drikke så mye vann man vil. Eller når man bare sitter der og kjenner solen ta på ansiktet ditt. Ok, jeg tror jeg liker sommeren litt alikevel.

Hvordan er været hos deg?

10 kommentarer:

  1. Hadde du bodd her hadde du likt juli best. Vi har så vidt fått vår i nord, vi.....

    SvarSlett
  2. gi meg varme, her er det storm

    SvarSlett
  3. Herlig vær hos meg, men ja, er enig med deg! Liker våren helt klart bedre! Er fordi vinteren nettopp har blitt ferdig, og så liker jeg å se vårtegnene titte frem, i tillegg til at jeg ikke tåler så veldig mye varme :)

    xx TraN

    SvarSlett
  4. Over 30 grader :D men har hørt at det skal bli dårlig vær i morgen :/
    fine bilder :)

    SvarSlett
  5. digg med varme da :D fine bilder !:D (ThanxForUrComtn!) :D

    SvarSlett
  6. synes det er deilig med finvær jeg :D

    SvarSlett