torsdag 17. mai 2012

I'll be your National Anthem.

Da har jeg endelig plassert meg i sofaen igjen etter å ha vært ute i litt over en time. 17. mai feiringen varte ikke lenge pga. mine litt for høye Jeffrey Campbell-etterligninger. Og om ikke min rare gange ga nok oppmerksomhet, gjorde i allefall min nye hårfrisyre det. I går kveld overtalte mamma meg til å farge dipdyen (tuppene) mine mørkeblå, og fordi tuppene var så og si gule, endte jeg opp med sjøgrønt/turkist hår. Du kan se resultatet sånn halvveis >her<.

Jenny og Emmeli, de herlige venninnene mine.



Og et grimasebilde av meg da, såklart.

Nå skal jeg spise danske, røde pølser, og senere skal jeg stappe i meg pavlova. Kommer til å bli herlig. Ha en forsatt fin 17. mai!

Hva gjør du akkurat nå?

13 kommentarer:

  1. Det var da ganske stiiilig hår, det da! Gratuleeeeerer så mye med dagen, hipphipphipp!

    SvarSlett
  2. aaw så flotte bilder!! :D (ThanxForUrComnt) Ikke minst må jeg jo si; Gratulerer med nasjonaldagen! :D

    SvarSlett
  3. kjempefine bilder! gratulerer med dagen :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, og gratulerer med dagen :D

    SvarSlett
  5. Kjempe fine 17.mai bilder:)
    SV;Tusen takk:) Hadde en kjempe fin 17.mai feiring! Håper du også hadde det:)

    SvarSlett
  6. akkuratt nå sitter jeg og venter på vennina mi :D fiiin blogg!! <3

    SvarSlett