onsdag 16. mai 2012

Ny bloggplattform.



Da prøver jeg ut en ny bloggplattform! Jeg er da altså Katrine, jeg er seksten år, og er fra Fredrikstad i Østfold. Jeg er eier av bloggen Kdj.blogg.no, men fordi blogg.no ofte har problemer, har jeg bestemt meg for å prøve ut blogspot.com i stedet. Kan fort hende at jeg dropper å bytte bloggplattform, fordi dette er såpass nytt for meg, men skal gi det et forsøk. Jeg regner ikke med at alle leserene jeg hadde på blogg.no går over til å følge meg på denne bloggen, men jeg skal gi dette en sjanse. Hvem vet, kanskje jeg ender opp med å elske denne plattformen.

Designet er forsatt under oppussing.



Følg min blogg med Bloglovin

7 kommentarer:

  1. WEEyyyyyyyyyyyyy

    SvarSlett
  2. Jeg tror du kommer til å like deg her; Det er hakket mer proft, mindre "rosa", og de kommentarene du får, er ekte i stedet for typiske rosabloggerkommentarer :))) Hurra og velkommen!!!

    SvarSlett
  3. OGja, og trenger du hjelp - tell me, så skal jeg se hva jeg kan gjøre!! PS det kan være et godt tips å fjerne ordgodkjenning, for jeg vet det er så tungvint, hehe (a)

    SvarSlett
  4. Artigt, og prøve noe nytt også! :)

    SvarSlett
  5. Ser veldig fint ut dette her da :) Og jeg er enig i det motionocean sier, ordgodkjenning for at man kan få publisert kommentaren er utrolig slitsomt.

    SvarSlett
  6. du har utrolig fint design! kjempefint bilde :)

    SvarSlett